Veelgestelde Vragen
Hoe kan ik contact opnemen met Amorea?
Je kunt ons altijd bereiken via info@amorea.nl. Ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen met al je vragen!
Leveren jullie wereldwijd?
Ja.
Van waar wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden onze bestellingen vanuit Hongkong.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we bestellingen zo snel mogelijk verwerken, kun je binnen 12 uur na het plaatsen van je bestelling een wijziging of annulering aanvragen. Na deze tijd kunnen we je verzoek niet meer in behandeling nemen. Je kunt je bestelling echter retourneren voor een volledige terugbetaling zodra je deze hebt ontvangen.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren de meest gebruikte betaalmethoden in Nederland en België, waaronder iDEAL, Bancontact, VISA, Mastercard, Apple Pay, Google Pay en PayPal.
Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra verwerkingstijd tijdens feestdagen en kortingsacties. Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. De verwerking duurt doorgaans 1-3 werkdagen, en de verzending vindt plaats op de dag na verwerking. Wij verzenden niet in het weekend.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Vanwege de grote vraag kan het 2-4 weken duren voordat bestellingen aankomen.
Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als je je bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, kom je in aanmerking voor een volledige terugbetaling.
Moet ik invoerrechten en belastingen betalen?
De prijzen op onze website zijn exclusief belastingen en invoerrechten. Dit betekent dat je mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra je bestelling arriveert. Deze kosten worden bepaald door je lokale douanekantoor en zijn voor jouw rekening. Amorea is niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane. Neem voor meer informatie contact op met je lokale douanekantoor.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Neem contact met ons op via info@amorea.nl, en we helpen je verder met het retourproces.
Wat als het artikel dat ik heb ontvangen defect, incorrect of beschadigd is?
Als je een verkeerd, beschadigd of defect artikel hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@amorea.nl. Stuur je ordernummer en foto’s van het ontvangen artikel, en wij zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode. Als je met een creditcard of betaalpas hebt betaald, wordt het bedrag binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product of de annulering teruggestort.
Als je na deze tijd je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, kun je het volgende doen:
- Neem contact op met je bank of creditcardmaatschappij, omdat het enige tijd kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je rekening.
- Mocht je nog steeds vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via info@amorea.nl.